İNGİLİZCE EĞİTİM SİSTEMİ

Pek çok sektörde ortak bir dil olarak kullanılan ve uluslararası bir nitelik kazanan İngilizce, günümüzde fazlasıyla gerek duyulan bir dil olarak karşımıza çıkıyor. Türkiye’de her ne kadar İngilizce eğitimine ilkokuldan itibaren başlanıyor olsa da; eğitim sürecinde çoğunlukla ezberci sistemin hakim olması çoğu kişinin ileri zamanlarda İngilizce ile alakalı alanlarda sorun yaşamasına neden olmaktadır. Özellikle sadece İngilizce gramer üzerinden yapılan çalışmalar; kelime bilgisinden yoksun, İngilizce konuşmaktan çekinen nesiller doğuruyor. Bu şekilde eğitim sunan ingilizce kursu ve okulların programları da bir çok öğrencinin zaman içinde İngilizce eğitim sürecini sonlandırmak istemesine sebep olabiliyor. Bunun neticesinde de anlayan ama konuşamayan ya da İngilizce’ye karşı ön yargıları olan bir çok kişi, iş ve özel hayatında İngilizce’nin sağlayacağı avantajlardan haliyle faydalanamıyor.

Oysa İngilizce eğitimi sanılanın aksine İngilizce kelime ezberlemek ve gramer konularını kavramaktan ibaret değildir. Doğru bir İngilizce eğitimi kesinlikle İngilizce konuşma üzerine yoğunlaşmalıdır. Bu eğitimin öğrenciye fayda sağlayabilmesi için ise yapay ve zorlama bir süreçten ziyade bir bebeğin ana dilini öğrendiği gibi doğal bir işleyişte devamlılığını sağlaması gerekir. Elbette bu sürecin başarıyla sonuçlanması için sadece eğitmenlere değil öğrencilere de büyük sorumluluk düşer. Dil eğitiminde gerekli olan en önemli nitelik sabırdır. Bu sebeple öğrencilerin bu süreçte sabırlı davranması ve İngilizce konuşma odaklı çalışma düzeni oluşturması gerekir. Doğru program ve aktivitelerle pekiştirilen İngilizce öğrenme süreci ile öğrenciler İngilizce eğitimleri sonucunda etkin bir başarı sağlayacaklardır.

WSE’nin İngilizce Eğitim Sistemi

Wall Street English'te İngilizce eğitim deneyiminiz benzersiz metodumuz “Blended – Harmanlanmış Öğrenme Metodu” ile başlar. ‘WSE Blended Metot’, dinleme, tekrar etme, okuma, konuşma, test ve yazma temel becerilerinden oluşur. Kelime ve dil bilgisi ezberlemeye dayanan klasik ve yapay bir süreç değil, bir çocuğun ana dilini öğrendiği gibi doğal bir süreçtir.

WSE Blended Metod, bütünüyle öğrenci merkezlidir; öğrencinin multimedya ortamında yanlış yapma endişesine kapılmadan ve kendi temposunda görerek, işiterek, okuyarak, çeşitli alıştırmalarla sürekli pratik yaparak dili bir alışkanlık ve beceri haline getirmektedir. Blended Metod'ta öğretmen yönlendirmesi ve desteğinde öğrendiklerinizi pekiştirir, konuşulanları rahatlıkla anlar, tereddütsüz konuşursunuz.

Bilgi almak için formu doldurun, sizi arayalım !

Başarıya Giden Adımlar

İnteraktif Dersler
Yolculuğunuz İnteraktif Dersler ile başlar. İnteraktif Derslere hem merkezimizden hem de internetten online olarak ulaşabilirsiniz. Bu derslerde, eğlenceli ve güncel diyaloglar ile yapacağınız alıştırmalar sayesinde konuşma ve dili gerçek hayatta kullanabilme becerileri kazanacaksınız.
Dijital Kitaplar
Öğrencilere kişiye özel ve benzersiz bir öğrenme deneyimi sunan interaktif kitaplardır. Klasik alıştırma kitaplarının ötesinde interaktif pratik yapma ve kaynaklara ulaşma imkanı sağlar.
Uygulamalı Pratik Dersleri (Encounter)
WSE Blended Eğitim Metodu’nun temelini oluşturan derslerimizdir. Encounter dersleri, uzman öğretmenlerimiz ile birlikte aynı seviyedeki az sayıda öğrencinin katıldığı sınıflarda yapılır. Bu derslerde küçük bir grup içerisinde Multimedia ve Dijital Kitap çalışmalarını pratik ederek İngilizce konuşma becerinizi ilerleteceksiniz.
Akıcı Konuşma Sınıfları
Öğrencilerimizin konuşma becerilerini geliştirebilmeleri için sunulan sınıflarımızdır. Interaktif Dersler, Dijital Kitap ve Encounter Derslerimize uygun olarak hazırlanmış, pek çok farklı konu başlığı işlenir. Akıcı konuşma sınıflarımızda aynı seviyedeki öğrenciler ile daha çok pratik yaparak İngilizcenizi zenginleştirirsiniz.
Sosyal Kulüp Aktiviteleri
Merkezlerimiz tarafından düzenlenen Sosyal Kulüp Aktiviteleri isteğe bağlı olarak sunulan, günlük hayatın içerisinden alınan aktivitelerdir. Bu sayede İngilizceyi eğlenceli ve rahat bir ortamda konuşabilme fırsatı yakalarsınız.
Sohbet Saatleri (English Corner)
Öğrencilerin uzman bir öğretmenle istedikleri bir konuda sohbet ederek pratik yaptıkları saatlerdir.
Online Dijital Topluluk
Dijital Topluluğumuz sayesinde tüm dünyadaki Wall Street English öğrenci ve mezunları ile iletişim kurarsınız. Topluluğumuz, dünyanın her köşesinden öğrenciler ile daha fazla pratik yapabileceğiniz, görüşüp konuşabileceğiniz, İngilizce blog ve yazı yazabileceğiniz, Dr. English’ten sorularınıza cevap alabileceğiniz online bir platformdur.


İngilizce Dil Eğitiminde Mutlaka Bulunması Gereken 6 Özellik



Madde 1
İngilizce dil eğitimi sürecinde dikkat edilmesi gereken en önemli özelliklerden biri; kaynak olarak bir eğitmenden yararlanılıyor olsa bile dersin işleyişinde bu eğitmenin asla başrolde olmaması gerektiğidir. Öğretmenler, eğitim sürecinin işleyişinde öğrenciler ile iş birliği içinde olmalı ve İngilizce derslerini öğretmen- öğrenci ya da öğrenci- öğrenci biçimlerinde çift yönlü olarak kontrolün sağlanması için çalışılmalıdır. İngilizce derslerinin bütünüyle öğrenci merkezli olması sayesinde öğrencinin İngilizce konuşma ve yazma becerilerinin sağlanmasını da kolaylaştıracaktır.
Madde 2
İngilizce dil eğitimi sürecinde her ne kadar öğretmene büyük sorumluluklar düşüyor olsa da; asıl kontrol öğrencinin elindedir. İngilizce eğitiminin başarıyla sonuçlanabilmesi için öğrencinin bu süreç içinde istikrarlı ve sabırlı bir ilerleme sağlaması gerekmektedir. Bu noktada öğrencilerin yapacakları tek şey bu süreci en iyi şekilde değerlendirmektir. Öğrenciler günlük düzenli tekrar ve pratikler sayesinde İngilizce eğitimini daha verimli hale getirmeleri olasıdır.
 
 
Madde 3
İngilizce eğitiminin başarılı bir şekilde sonuçlanabilmesi için öğrencinin İngilizce eğitimine doğru bir seviyeden başlaması oldukça önemlidir. Yüksek bir seviyeden başlayan öğrencinin İngilizce öğrenme hevesi kırılabilir ya da daha düşük bir seviyeden başlayan öğrenci zaman içinde bu eğitimden sıkılabilir. Bu nedenle öğrenciler dil eğitim süreçlerinde özellikle kendi seviyelerine en uygun kaynaklardan yararlanmalı ve bu seviyeye uygun eğitim programlarını tercih etmelidir.
 
 




Madde 4
İngilizce dil eğitimi denildiğinde her ne kadar akla ilk olarak gramer çalışması gelse de; İngilizce bilmek akıcı bir şekilde konuşma yetisini de beraberinde getirmelidir. İngilizce öğrenme sürecinin en doğru şekilde yönetilmesi için öğrencilerin konuşma pratikleri yapabilecekleri bir çok alanın var olması gerekir. Bunun için öğrenciler sosyal kulüp aktivitelerinden yararlanabilir ya da kendi kendilerine konuşma pratikleri yapabilirler.
Madde 5
Bir dili öğrenmenin en kolay ve kalıcı yolu o dili ana dilini öğrenen bir çocuk gibi doğal bir işleyiş içinde sürdürmektir. Önce duyarak, ardından okuyarak ve son olarak yazarak tamamlanan bu süreç İngilizce eğitiminde öğrencinin her tür meziyeti kazanmasını da sağlayacaktır. Bu şekilde sağlanan bir eğitim, İngilizce konuşmaktan çekinmeyen, okuduğunu anlayan ve yazabilen bireylerin yetişmesine olanak sağlanmış olur.
Madde 6
İngilizce çalışmaları sırasında yazarak öğrenme yönteminin başarısı elbette tartışılamaz. Ancak sadece yazarak çalışmak İngilizce öğrenme sürecinde öğrenciye pek bir katkı sağlayamayacaktır. Bu sebeple öğrencilerin bu süreçte özellikle İngilizce dinleme, okuma ve konuşma pratikleri yaparak eğitimlerini istikrarlı bir şekilde sürdürmeleri, bu sürecin daha başarılı sonuçlanmasına olanak sağlayacaktır.